četrtek, 20. januar 2011

Little things...

Dons sm dobila prijetno obvestilo od Vanje in sicer, da je "naša" šivilja prejela mojo razglednico in da je bla čisto paf in res vesela. Ne vem, zakaj je bla tok paf, ker mi je itak naročila, da ji pošljem eno :) V glavnem, kar sm hotla povedat je, da mi je res polepšal dan, da se je nekdo tok razveselil ene take malenkosti oz. da sem nekomu polepšala dan.
Včer sm se pogovarjala z enim sošolcem in mi je reku, da se prov veseli, da se kmal vračam domov in čeprov se ne slišva velikrat morm rečt, da mi je kr zaigral v srcu, ko sm to slišala. Prijeten občutek, sploh ko si popolnoma na drugem koncu sveta.
Najbrž ravno to dejstvo, da sem na drugi strani ocena in da ne morem jit domov kadar hočem, pripomore k temu, da so take malenkosti tako izrazite in pomembne zame. Morem priznat, da zadnje čase velik razmišljam o Sloveniji in da v mislih mnogokrat potujem k vam :) Ne morem jit še domov, ker še ne obvladam dovolj španščine :)) Ampak čez 53 dni bo pa znanje zadovoljivo in čebela bo odletla :P

P.s. Hvala vsem, ki ste doma in se kdaj pa kdaj spomnete name. Majhna stvar  za družbo - velika za Šuško. Heheheheheh :) 

Un beso*

3 komentarji:

  1. Susek res te pogresamo, Mariboru full falis!:) No glavno, da je countdown ze na okoli 50, tak da se malo!:) Uzivaj sto na sat! mwaakk

    OdgovoriIzbriši
  2. P.s. lucija,ce slucajno ni ocitno:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko sem prebrala Šušek, sem vedla :) Pa vseeno hvala za razkrito identiteto :)) Un beso*

    OdgovoriIzbriši